organizational

organizational

سازمانی
organizational

organizational

سازمانی

پاورپوینت تحقیق و توسعه درکسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم

پاورپوینت تحقیق و توسعه درکسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم

دانلودپاورپوینت تحقیق و توسعه درکسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم با فرمت PPTXو 146 اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات146
حجم3712 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت تحقیق و توسعه درکسب وکارها با رویکرد حفظ رقابت و رشد مداوم

146اسلاید آماده و قابل ویرایش به صورت فایل pptx

 

 

 

تحقیق و توسعه (Research and development) یا به اختصار R&D شامل اقدامات و فعالیت‌هایی است که شرکت‌ها برای نوآوری و معرفی محصولات و خدمات جدید انجام می‌دهند. تحقیق و توسعه اغلب اولین مرحله در روند توسعه کسب و کار است. R&D به یک شرکت امکان می‌دهد تا از رقبای خود پیشی بگیرد و جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.

 

 

در این نوشتار مطالب مربوط به تحقیق و توسعه در کسب وکاربا 147اسلاید تخصصی و قابل ویرایش  به صورت پژوهشی و بارویکرد نیازسنجی تدوین گردیده است .که در راستای پاسخگویی به نیازهای تحقیقات بازاریابی مدیران محترم وصاحبان کسب وکارها،مدیران بازاریابی و فروش،اساتید گرانقدر دتانشگاه و دانشجویان عزیز و ....سایر عزیزانی  نگاه جدیدی در عصر دیجیتال به مبحث تحقیق و توسعه در کسب وکارها دارند- می باشد-.و امید که مورد توجه و استفاده بهینه سروران ارجمند قرار گیرد.

 

 

 

 

برندهای بین المللی که در این نوشتار با رویکرد تحقیق و توسعه مورد بررسی تحلییلی قرار گرفته اندعبارتند از :

-تویوتا-مرسدس بنز-آئودی- ولوو-فولکس واگن-سامسونگ- نت فلیکس-کوکا کولا-اپل-گوگل-پپسی و  (BMW)

از برندهای ایرانی  که در این نوشتار با رویکرد تحقیق و توسعه مورد بررسی تحلییلی قرار گرفته اندعبارتند از :

گروه مپنا-گلرنگ-عالیس-رامک-شیرین عسل-کاله-بابل آب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تحقیق و توسعه چیست؟

تحقیق و توسعه (R&D) زمانی است که کسب‌وکارها برای ایجاد محصولات جدید یا کشف راه‌های نوین برای بهبود محصولات و خدمات موجود خود، علم و دانش جمع می‌کنند. در این میان و با توجه به اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار،  شرکت‌های بزرگ‌تر ممکن است تیم تحقیق و توسعه خاص خود را داشته باشند که تا محصولات یا فرایندها را آزمایش و فیلتر کنند. بااین‌حال، بسیاری از شرکت‌ها به دلیل کمبود ظرفیت داخلی و دسترسی به تخصص و تجهیزات تحقیقاتی پیشرفته موردنظر خود، این کار را به مراکز خاصی برون‌سپاری می‌کنند.

 

برخی از شرکت‌ها هم به دلیل رقابت با مشاغل دیگر و با علم به اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار، در بخش R&D سرمایه‌گذاری می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، یک شرکت تولیدکننده گوشی همراه، همیشه در تلاش است تا دستگاه‌هایی را که جذاب‌تر از رقبای خود هستند، بسازد؛ بنابراین سرمایه‌گذاری زیادی را در بخش تحقیقات برای طراحی محصول می‌گذارد.

 

انواع تحقیق و توسعه در کسب و کار

اهمیت تحقیق و توسعه در کسب و کار های امروزی روزبه‌روز بیشتر می‌شود. این فرایند شامل بررسی ایده‌ها، فناوری‌ها و روش‌های جدید برای ایجاد محصولات، خدمات و راه‌حل‌های جدید است. در اصل R&D برای مشاغل موتور محرکه نوآوری و رشد می‌شود.

 

در ادامه به انواع تحقیق و توسعه در کسب‌وکارها می‌پردازیم:

 

تحقیق بنیادی (Basic Research): این نوع تحقیقات بر روی مطالعه و ارزیابی اصول و نظریات پایه‌ای تمرکز دارد. هدف اصلی آن تولید دانش و فهم بهتر از اصول و روابط بنیادی است.

تحقیق تجربی (Experimental Research): در این روش توسعه و تحقیق، آزمایش‌ها و تجارب به منظور جمع‌آوری داده‌ها و تأیید یا رد فرضیات انجام می‌شود. هدف اصلی تحقیق تجربی استخراج نتایج قابل اطمینان است.

تحقیق توسعه‌ای (Applied Research): این نوع تحقیقات بر روی استفاده از دانش و تکنولوژی‌های موجود برای حل مسائل عملی و کاربردی تمرکز دارد. هدف اصلی آن بهبود محصولات، فرآیندها و خدمات است.

تحقیق و توسعه پیشرفته (Advanced R&D): این نوع R&D به نوآوری و بهبود فناوری‌ها و فرایندهایی پیچیده‌تر می‌پردازد و معمولاً در شرکت‌های بزرگ و مراکز تحقیق و توسعه صنعتی انجام می‌شود.

تحقیق و توسعه باز (Open R&D): این رویکرد تحقیق و توسعه را به صورت همکاری با متخصصان و سازمان‌های دیگر ترویج می‌دهد تا دانش، منابع و نتایج تحقیقات به اشتراک گذاشته شود.

تحقیق و توسعه در کسب و کار چه اهدافی را دنبال می کند؟

هدف اصلی از تحقیق و توسعه در کسب‌ و کار، نوآوری و ابتکار در محصولات، خدمات، فرایندها و فناوری‌ها است. این فعالیت‌ها برای بهبود کیفیت و کارایی محصولات و خدمات، پاسخ به نیازهای بازار، ارتقای فناوری‌ها، افزایش رقابت‌پذیری و بهبود موقعیت بازاری کسب‌وکار انجام می‌شود.

  •  
  • فهرست:
  • مبانی و تعاریف
  • انواع توسعه و تحقیق
  • اهداف R&D
  • اهمیت R&D در کسب و کار
  • استراتژی تحقیق و توسعه (R&D) در کسب‌وکارها
  • رشد و پیشرفت کسب و کارها چگونه صورت می گیرد؟
  • منظور از فرآیند تحقیق و توسعه در کسب و کار چیست؟
  • راهبردهای موثر در تحقیق و توسعه
  • فرایند تحقیق و توسعه شامل چه مراحلی میشود؟
  • توسعه کسب و کار 
  • بازار و شناخت بازار یکی از عوامل مهم توسعه کسب و کار
  • مراحل توسعه کسب و کار- ۷ مرحله اصلی
  • تکنیکهای توسعه کسب و کار - ۶ اقدام مهم
  • بهترین استراتژی‌های توسعه کسب و کار
  • وظایف کارشناس توسعه کسب و کار
  • انواع تحقیق و توسعه در کسب و کار
  • تحقیق و توسعه در کسب و کار چه اهدافی را دنبال می کند؟

 

  • مزایای توسعه کسب وکار
  • تحقیق و توسعه برای بهبود و بهینه کردن محصولات و خدمات موجود
  • R&Dدر کسب‌و‌کار چه نقشی دارد؟
  • استراتژی R&D چیست؟
  • تحقیق و توسعه در شرکت تویوتا
  • تحقیق و توسعه در شرکت ولوو
  • آئودی و سرمایه گذاری کلان در تحقیق و توسعه
  • ارتقاء مرکز تحقیق و توسعه مرسدس بنز در شانگهای
  • واحد تحقیق و توسعه در شرکت BMW
  • مرکز تحقیق و توسعه بی ام و در شانگهای
  • مروری بر 40 سال تلاش بی ام و برای تحقیق و توسعه خودروهای برقی
  • روند توسعه محصول در شرکت اپل
  • بودجه فولکس واگن برای تحقیقات
  • چگونه بهبود تجربه مشتری باعث پیشرفت گوگل شد؟
  • بررسی نتایج حاصله از شاخص خالص ترویج کنندگان (NPS) و تجربه مشتری (CX):
  • بهبود تجربه مشتری درگوگل
  • سامسونگ سومین شرکت سرمایه گذار جهان در بخش تحقیق و توسعه
  • سونی ۲.۱۳ میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه بازی‌های لایو سرویس سرمایه‌گذاری می‌کند
  • واقعیت مجازی در محصولات آینده شرکت سونی
  • فرآیند بازاریابی سونی با رویکرد تحقیق و توسعه
  • کمک هزینه مالی تحقیق و توسعه نتفلیکس
  • نت فلیکس-نمونه ایی از کسب و کارهای موفق در بکارگیری داده کاوی
  • استراتژی های  بازاریابی کوکاکولا که باعث موفقیت ۱۰۰ ساله‌ی این شرکت شده‌اند!
  • عوامل کلیدی موفقیت کوکاکولا
  • برنامه های جدید "پپسی" برای بازارهای در حال توسعه
  • تحقیق و توسعه در شرکت بابل آب(مازندران)
  • تحقیق وتوسعه در شرکت کاله
  • مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001؛2000(E)
  • سامانه تحقیق و توسعه مپنا
  • عرضه محصول جدید عالیس در بازار-پیامد تحقیق وتوسعه
  • افتخارات عالیس
  • اجرایی شدن موفقیت آمیز سیستم    Dynamics 365 Business central ERP     مایکروسافت در کارخانجات گروه عالیس
  • افتتاح دفتر تحقیق و توسعه رامک در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز
  • محصولات «سان رامک» سر سفره مصرف‌کنندگان ایرانی-برآیند یک پژوهش علمی
  • سرتیوس؛ طراح استراتژی محصول جدید شرکت رامک
  • جلوه‌های موفقیت شیرین عسل آینده نگری ، تحقیق و توسعه و نوآوری ، جهانی اندیشیدن
  • تحقیق و توسعه درگروه صنعتی گلرنگ

توجه :

نظر به این که فایل دارای تصاویر می باشد و لیکن به دلیل حجم زیاد قابل آپلود نیست عزیزانی که علاقمند به دریافت فایل به همراه  تصاویر هستند لطفا پس از دانلود؛ پیام بفرستند تا فایل دارای تصاویر را دریافت نمایند . با سپاس غفاری

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود خلاصه فصل هفتم کتاب نظریه ها و تحقیقات حسابرسی تالیف دکتر جواد رضازاده با عنوان ارزش گزارش حسابرسی

خلاصه فصل هفتم کتاب نظریه ها و تحقیقات حسابرسی تالیف دکتر جواد رضازاده با عنوان ارزش گزارش حسابرسی

خلاصه فصل هفتم کتاب نظریه ها و تحقیقات حسابرسی تالیف دکتر جواد رضازاده با عنوان ارزش گزارش حسابرسی

دانلود خلاصه فصل هفتم کتاب نظریه ها و تحقیقات حسابرسی تالیف دکتر جواد رضازاده با عنوان ارزش گزارش حسابرسی

خلاصه فصل هفتم کتاب نظریه ها و تحقیقات حسابرسی
دکتر جواد رضازاده
ارزش گزارش حسابرسی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 99 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

خلاصه فصل هفتم کتاب نظریه ها و تحقیقات حسابرسی تالیف دکتر جواد رضازاده با عنوان ارزش گزارش حسابرسی

شامل:

واکنش بازار به گزارش حسابرسی

گزارش حسابرسی درباره صورت های مالی

گزارش حسابرسی درباره کنترل های داخلی

مبادلات اشخاص مطلع در بازار

گزارش حسابرسی و تصمیم گیری استفاده کنندگان

و شامل

نکات کلیدی این فصل.

دانلود خلاصه فصل هفتم کتاب نظریه ها و تحقیقات حسابرسی تالیف دکتر جواد رضازاده با عنوان ارزش گزارش حسابرسی

پاورپوینت تحول دیجیتال و تأثیر آن بر ساختار سازمان‌ها

آپلود عکس


. دانلود مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی


مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 423 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه

به منظور بررسی ارتباط بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در سازمان ، لازم است مروری تئوریک بر مباحث مطروحه صورت گیرد. بدین منظور در این فصل ابتدا در بخش اول، فرهنگ سازمانی، انواع آن و مدل های آن به اختصار بیان خواهد شد و سپس در بخش بعدی این فصل به مبحث مدیریت مشارکتی و عوامل مؤثر بر این موضوع می پردازیم. و همچنین مروری بر تحقیق های انجام گرفته در این زمینه تا به حال خواهیم داشت.

بخش اول: فرهنگ سازمانی

2-1-1- مقدمه

فرهنگ سازمانی بر تمامی جنبه های سازمان تأثیر می گذارد. مطالعات و تحقیقات نشان می دهد که فرهنگ بر تدوین اهداف، استراتژی، رفتار فردی، عملکرد سازمانی، انگیزش، رضایت شغلی، خلاقیت و نوآوری، نحوه تصمیم گیری و میزان مشارکت کارکنان در امور، میزان فداکاری و تعهد، سخت کوشی و مانند آن ها تأثیر می گذارند. همچنین مطالعات نشان می دهد که شرکت های موفق دارای فرهنگ سازمانی قوی و مؤثر بوده اند. به طور کلی در سازمان پدیده ای به دور از نقش و اثر فرهنگ سازمانی وجود ندارد و به ویژه فرهنگ مدیران بر تدوین اهداف، تعیین استراتژی ها و طراحی سازمانی بسیار مؤثر است. ماهیت اصلی بیشتر فرهنگ ها به تعامل بین کارکنان و سازمان مربوط می شود (گیانکولا، 2008، ص 55).

علت موفقیت شرکت های معتبر آمریکایی چیست؟ چگونه این شرکت ها توانسته اند موفق باشند درحالی که رقبایشان شکست خورده اند؟ عامل کلیدی موفقیت این شرکت ها بسیار ناملموس، کم سر و صدا و پنهان ولی بسیار قدرتمند است؛ (کویین و کامرون ، 2006، ص 3).

در تحقیقات انجام گرفته، ارتباط قوی بین فرهنگ سازمانی ، اثربخشی شخصی و اثربخشی رهبری مشاهده شده است (کیوانتس و بوگلارسکی، 2007، ص 204). در تدوین استراتژی سازمان، شناخت فرهنگ سازمانی نقش مهمی ایفا می کند (هدایتی، 1385،ص 2). برای شناخت سازمان و رفتارها و عملکرد کارکنان، شناخت فرهنگ گامی اساسی و بنیادی است. برای انجام هرگونه اقدامی در سازمان توجه به فرهنگ امری ضروری است، زیرا با اهرم فرهنگ به سادگی می توان انجام تغییرات را تسهیل کرد و جهت گیری های جدید را در سازمان پایدار نمود؛ حتی در بعضی از تعاریف برای بیان تغییرات برنامه ریزی شده به تغییر فرهنگ اشاره شده است (الوانی، ،1383، ص 48). فرهنگ سازمانی نقش غیر قابل انکاری در موفقیت تغییرات کسب و کارها ایفا می کند (فیلیپ و مکوون،04 20، ص 625-624).

بنابراین، تأثیر فرهنگ سازمانی بر کارکنان و اعضای سازمانی به حدی زیاد است که با بررسی زوایای آن می توان نسبت به چگونگی احساسات، رفتار و نگرش اعضای آن پی برد و عکس العمل احتمالی آنان را در مورد اتفاقات آتی مورد پیش بینی قرار داد.

دانلود مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی مدارس و پیشرفت تحصیلی


مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی مدارس و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی مدارس و پیشرفت تحصیلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی مدارس و پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی مدارس و پیشرفت تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 64 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه................................................................................ 12

1-2 مفهوم سلامت................................................................ 12

2-2 مفهوم سازمان........................................................... 13

3-2 مفهوم سلامت سازمانی............................................... 13

4-2 تاریخچه سلامت سازمانی...................................... 14

5-2 تعاریف سلامت سازمانی............................................. 15

6-2 مولفه های سلامت سازمانی...................................... 16

7-2 سلامت سازمانی از دیدگاه نظریه پردازان.................. 19

8-2 اهمیت سلامت سازمانی در آموزش و پرورش.......................... 24

9-2 سلامت سازمانی در مدرسه........................ 25

10-2 مشخصه های فضاهای کاری سالم ................................... 27

11-2 پیشرفت تحصیلی.......................................... 28

12-2 پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن.............................. 31

13-2 خانواده و پیشرفت تحصیلی............................. 43

14-2 پیشینه داخلی تحقیق...................................... 44

15-2 پیشینه خارجی تحقیق........................................ 46

دانلود مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی مدارس و پیشرفت تحصیلی